Vissza az Alpokba

Mikor az Alpokban voltam, teljesen átváltoztam.- Gondoltam most végre írni kéne róla, ha már utána nem írtam - Igazából arra lettem figyelmes, hogy többet kéne odajárni - de nem erre lettem figyelmes, hanem - mennyire megmozgatja az emberek agyát. Pár hegy, és teljesen új gondolatok rohamozzák meg az elménket, nem tudjuk honnan, csak azt hogy annyi mondani valónk van, és olyan gyönyörű, hogy ezt néha megfogalmazni sem lehet. Csodálatba ejt, elmámorít, elfáraszt, teljesen felszabadít.
Néha sajnálom, hogy nekünk nincsenek ilyen nagy hegyeink, és nincsen közelebb se. Hatalmasok, félelmetesek, és egyben letérdelünk a hatalmasságai előtt. Kíváncsi lennék ki gondolja még ezt ilyen meghatározónak, de szerintem aki szokott síelni járni, vagy oda túrázni, ők tudják a legjobban. Mindenkit invitálok egy kalandra, hogy menjen el az Alpokba, a Skandináv hegységbe, a Pireneusokba vagy oda, ami neki a legközelebb van, és szerezzen be pár lélekformáló emléket, hogy végül mosolyogva térjen haza, és a természet szerelmese legyen mindörökké.
Ragadja el az a vágy, amit engem már elragadott. Legyen egy csodás érzése, mássza meg őket, és legyen büszke arra, hogy ott lehet.

Vadkempingezésre fel! - csak hatszázötven kilométer.

(A következőkben egy kicsi videóm, a jéghideg pataknál kétezer-négyszáz méteren. )


Megjegyzések

  1. Hasonló véleménnyel vagyok az ilyen helyekről. Bár én még csak a Mátrába kalandoztam, de nekem már az is gyönyörű és élményekkel teli volt. Szóval valamelyest átérzem. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések