Tükör leves

Tükör levesemből visszacsillan minden,
Tükörből készült, csillanó tartalmas lé,
Tekintetem rá szegezem, csattan az ajtó
Mikor megettem, csak odaállok elé,
Tükör a tekintetem, tönkre tettem,
Tettet amit kért az véghez vittem,
Csupán a szívembe teker még egy kicsit,
Mikor megszólalnék, azt mondja - Csitt.
Akkor fejemben, önmagam tükrében,
Tükör szobákban, azok végtelenjében,
Letérek onnan, és tétlenül önmagamat nézem,
Ott állok önmagam tükrében,
Önmagamban, lélegzetem egyedül van,
Tükör levesemből visszacsillan minden,
Tükörből készült, csillanó tartalmas lé,
Tekintetem rá szegezem, csattan az ajtó,
Mikor megláttam, odarohantam,
Tekintetében elvesztem,
Tükörből láttam magunkat,
Magamban összetörtem,
Összetörtem magam, és a
Magamban készült tekintetem,
Tükör levesből visszacsillan minden,
Összetört tükrökből látom magam,
Tekintetem rá szegezem,
És az összes tükör összetört: bennem.





Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések