Most először és utoljára


Ezt a számot küldeném a valahol éppen levő, következő barátnőmnek, akiről nem tudom, hogy ki ő.
(Bár ki tudja?!)





A nap kérdése: mikor kell választani az erkölcstan és a hittan közül?

Ilyet is kell egyszer írni.
Vissza egy alternatív világba, gyalogszerrel, hosszasan, és jöjjön aminek/akinek jönnie kell.





+Extra rovat kategória

Ugye az előző blogom, ami egy másik oldalon volt, onnan költöztem ide. (További információ a jobb oldalon fent -> Köszöntő!  néven lévő link!)
Na megnéztem, melyek a legkeresettebb kulcsszavak amik alapján a régi blogomra rátaláltak. Na most adok egy kis ízelítőt. Remélem mosolyogtok majd. - Amúgy legtöbb esetben, nem is értem ezeket.

(*=1 ,  ? = mivan?! )

HelyezésKeresési kulcsszóHányan kerestek rá
1.Kaméleon126
3.Sztomy80
5.Élvezés12
7.Nájki5
9.Egymásba élvezés (WTF?)2
15.allati elvezes*
16.állnak a férfiak rozsdás fasz (?)*
19.az élvezés lépései (?)*
21.élvezés asztallal (? :D)*
29.élvezés egy vödörrel (valami hardcore :D )*
34.én vagyok a lelkiismereted (Eltaláltad!)*
42.hálózati műveletek előrejelzése az oldalbetöltések teljesítményének növelése érdekében (?)*
59.lassú élvezés a számba (Melyik - szerintem csaj - volt ez? :D )*
83.Halba élvezés (Ez kiütötte a biztosítékot a végén)*


További szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések