Kérdezés - avagy - Borkának válasz

Kedves Borka megkért, hogy válaszoljak ezekre a kérdésekre. Nem tudom, mi ez, de oké. (:

1, Mi okoz benned maradandó élmény? Értem ezalatt jó könyv, film, koncert, stb.

Itt ha jól értelmezem, nem egy adott élményt kell megfogalmazni, hanem általánosságban, mi az, amik leggyakrabban megragadnak vagy ámulatba ejtenek.
Hosszas gondolkozás után, arra döbbentem rá, hogy szerintem bármi lehet ami maradandó élményt okoz. Itt gondolok arra, hogy valamivel, ami fontos meglepnek, egy nagyon profin megcsinált koncert, egy gyönyörűen megcsinált film (akár akció, akár elvontabb műfaj), vagy kedves élethelyzetek, meg azok a dolgok amiből nem is gondoltuk tovább, hogy mi lehetne belőle, és olyan dolog lett belőle, amit álmainkban se gondoltunk. (lásd: Kispál és a borz éneklésből kijutottunk a Fishing On Orfű nagyszinpadára)



2, Mesélj el ebből egyet!

Ez megtörtént.Ez az egyik legfrissebb, populárisabb, aktuálisabb: Félonline oldalon Zsolt megfogalmazásában



3, Szereted a neved? Ha választhatnál másikat, mi lenne az?

Szzzzeretem a nevem. sztomy lenne a másik amit választanék. Igazából én egy gyufaskatulyában lakom.


4. Milyen 'éghajlati viszonyokat' szeretsz? Eső, vihar, nyári napsütés?


Egy egyértelmű, hogy a mérsékelt övben a mediterrán éghajlat az.
Voltam dél-spanyolországban (Andalúzia) meg Olaszországban is, ja meg Egyiptomban, de az már a Forró övben van.



5, Volt olyan élményed, amikor úgy érezted, hogy egy filmben vagy? Meséld el!

Sok olyan volt. De nem fogom őket elmesélni, mert rendszerint, ezen a blogon nem szoktam magamról beszélni, másrészt, sokat kell most gondolkodni, és fáradt vagyok. Ha érdekel írj levelet.De abból kiindulva, hogy videókat/filmeket gyártok, sokszor érzem magam filmben.



6, Miért kezdtél el blogolni? (aztán lehet én mondtam, csak elfelejtettem)

Azért, hogy azokat az érzéseket amiket nem tudtam/tudunk megfogalmazni, körbelőjem, és úgy akár metaforákkal, akár ahogy jön, megfogalmazzam. De egy lány is volt a dologban. (2009 október)


7, Van olyan, aki/ami a legrosszabb pillanatodban is fel tud vidítani? Ki, mi?


Általában egy lány, akit szeretek, vagy egy akármilyen gesztus, emberi felvidító rendszer beindulása hogy rosszabb napjaimon segítsenek. De az is jó lehet amit éppen megkívántam enni/inni.


8, Ha költségek nélkül csinálhatnál egy fesztivált, hogy nézne ki, kik és hányan lennének, hol, stb?


Jövőre lesz. A címe már megvan, a tematika is megvan, emberek is vannak, már csak idő kell, az nincs. Ez miatt szervezem jövőre.(De ez maradjon a mi titkunk!)


9, Szerelemváros?


Budapest, Sevilla, Győr, de még sorolhatnám. Rengeteg szép városban voltam, az első helyen ez a három áll.


10, Definiálni a szerelmet...?


Ha én lennék....

Idézek:

"
Ha én lennék a szerelmed
Biztos hogy a miénk lenne
Az egyszerű igazságok boltja
És te eladó lennél benne
Ősszel mindig lemennénk
A tengerpartra szlottyos fügét
Enni a kiégett fű közül
Akkor ha én lennék"

Kiscsillag - Ha én lennék

Amúgy amíg világ a világ, amíg ember az ember, nem lesz az az ember aki meg tudja pontosan fogalmazni. Ez egy olyan fogalom ami ide oda csapódik, akár a dinamikusan változó ip cím, amit nem lehet leolvasni. 
Ez a sok érzés közül, amit nem kell definiálni, csak érezni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések