Mégsem lett valahogy


Azt hittem ott voltál, de nem. Nem voltál, és elhagytál, gondoltam majd lesz, de mégse lett, csak elveszett. Gondoltam majd beszélünk, és nem beszéltünk, csak vártál. Én vártam mert időt kértél, és azt mondtad hogy idő kell, hagyjalak, meg máshogy lesz, s máshogy lett, de nem mondtad. Nem mondtál semmit, csak úgy lett, hogy eltűntél, némán, és csöndben, én meg vártam rád, de te nem voltál. Nem is lettél, csak felhívtál, hogy hol vagyok, de én már álmodtam, álmomban ott voltam, veled voltam, de felkeltem és te nem voltál.
Vártam rád, hogy elmondjad, de nem mondtad hogy elmenjek, és azt sem hogy ott legyek, hogy beszéljünk hogy, hogy legyen. Sajnálom, de ez már így van, pedig gondoltam majd beszélünk hogy hogy legyen, de mégsem lett, sehogy sem.
Biztos mással jobb.
Sajnálom.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések