Ha a valóság túl közel van a kád széléhez, beleeshet

Ha tudom, és ő is tudja akkor is. Túl közel vagy néha hozzám, olykor meg túl messze. Túlságosan túlzok, túlontúl fogalmazok meg történeteket. Közel vagyok hozzád, és méregetlek. A kezed nézem, szemedben elmélyedek. Mit is néznék, a kádban fekszel. Az életed rosszul éled, felmászol a szakadék széléhez. Beleeshetsz, de inkább, ha néha túl közel van a valóság, odarakod a kád szélére. A fejedben a gondolatok sejtelmesek. Hátra fekszem, a kezemet megemelem, belemarkolok az időbe. Felettem kavarog az idő. Hetente megnézlek a kádban, ott vagy-e. Ellenőrzöm az elmém legmélyebb rejtekét. Álmomban benne leszel, mert helyet követelsz. Rendben megismerlek, alaposan mérlegeljük az egészet. Álmomban álmodtam egy álmot, amit a kád szélére tettem. Félek, hogy a valóság néha túl messze van, de inkább add nekem ide. Tegyük a kád szélére - vagy kicsit biztonságosabb helyre. - Ha a valóság túl közel van a kád széléhez, beleeshet. 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések