Egész szép réteket, talált ott legbelül

El vagyok tüntetve. Magamat tüntettem el, mindenki elől, mert kicsit harcolok ott magamban, legbelül. Már régóta, dúl a harc, és nem tudom, ki az arc. Keresem, és néha kilátok, de már várom az időt, mire innen kitalálok.

" A harcot átgondolta, hogy mi lenne, ha volna Fejemben, mint Camelotban, lovagi agytorna Zajlott és most véres sejt-tetemek halma."

Lassan ki-ki találok, összeszedem magam, és megállok - vagyis kiállok - magamért, hogy ne legyen ilyen kis titkos az egész, - vagy lassan majd merész - és az egész, - et - kürtölöm a világnak.

Talán személyeskedés jó egy kicsit, nem kerek, de egész. Fogadjátok szeretettel, de inkább mosolyogjatok TI emberek.

"Aki én voltam nincs már, aki én leszek nincs még
Szép a tavasz, szép a nyár is, de a legszebb a köztes lét..."


Bevezetek néhány reformot, a blogom ilyen bugyuta lett, a nézők meg hullámoznak mint a hatalmas tengerek. Vicces mennyi semmit mondó bejegyzést, mennyien megnéztek. Ellentétes esetben a bővebb információval megáldottakat, meg páran. - Fura.

+ Egy kis mellékes sajátos dolog:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések