Nem, kész, VÉGE.

Már hat napja elkezdtem ezt a bejegyzést, de nem tudtam semmit írni, semelyik nap. Teljesen fogságban, és teljesen érthetetlen körülmények között, az fogalmazódott meg, hogy ez az egész nem életképes. Még ha havonta is írok - vagy nem írok- inkább össze vissza posztolgatok mindent, semmi olyasmi szerepe nem lesz, amit értékelni lehetne, mint ami egy blogon van. Én az alap formai dolgokat, hogy "írok-írok-írok", meg akarom tartani, és nem akarom képekkel, se zenékkel megtördelni a blogolást.
A következő napokban majd elgondolkodok rajta, hogy hogyan is tovább, vagy miként legyen ez az út, egy alternatív jelenből, a mi világunkba, kevésbé szemetesebb, és sokkal használhatóbb, mint ahogy a végére elkorcsosult.

Megjegyzések

  1. Személy szerint én így is szeretem a blogod. kíváncsi vagyok, mi alakul a továbbiakban ezek a gondolatok alapján. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések