Holland road

Lélekbúvár őszinte rovatunkat látják(BRÉKING NYÚZ- oldtime 2012):

Valamikor régen történt az is, hogy valaki megváltoztatta megint(!) az életszemléletemet csak úgy. Igazából nem tudom miért történt minden úgy ahogy, de ideje volt valahol ezt meghálálnom.... vagy nem tudom. Biztos ez a jó szó? Hála?
Érdekes, hosszú, igazából nagyon fura egy ember, és kár hogy eltűnt az életemből. Néha gondolok rá, és megállok, de nem jutok előrébb. Csak, az a mosolygós lány a Gellért téren, aki ott ült és engem várt. Akkor úgy másra vártam, de mikor eltelt kis idő, rá kellet jönnöm, hogy neki kellet jönnie, és nagyon is rá vártam. De nem sok idővel, arra jöttünk rá hogy ez nem mehet így tovább. Vannak dolgok az életben amik nem mehetnek így. Fura és szar egyben, néha visszakívánnám teljesen, hogy legyen úgy mint régen. Jó hogy megismertem  fura, hogy eltűnt. Utolsó találkozónk Kaukázus visszatérő koncert volt, azóta nem láttam. És most hamarosan útra kell Európának újra, és Hollandiába megy állítólag. Azóta van valakije is, akivel boldog és ez a lényeg. Nekem meg azóta csak martad egy dolog. De néha én se tudom mi. Örülök, hogy boldog. Én egy ideje elvesztettem valamit. Nem tudom pontosan, mi az, de tudom, hogy nem voltam mindig ilyen...kába. De tudjátok mit? Sosincs késő megtalálni, ami elveszett.


Kép a kedves Leányzóról:




...végül a címadó szám: 




Jó legyél Hollandiában!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések