Pillanatnyi utazások kettő

- Műfocis fűvespályák

- Egy kék műkorcsolyás hűtőben hullámvasúton kanyargunk, mint egy földigiliszta. Mindenki a telefonját gitározza, lefele nézelődve. Most már nem, mert aki a második rész elejében telefonal. - Húú... - Nagy sóhaj. Mellettem jobbra, ott egy füstöt pöfékelő nézegető, biztos akar egy táncot, olyan durvat. - Aaaa, áááá, iiiiiii _ oang pliiz niiid dont bebe, aaajjj doonn, iccc miiii - nincs valasz.

- Budai híd Margit hídfő

- Egy vasutas vagyok, amikor utazok. Vasból vannak a tagjaim, a törzsem, és igazából mindenem. Mert mindig utazok, egy vasutas vagyok.

- Egy alakulással járó alapos mosás, vagy alapulással járó lapos alapozás. Én nem néztem oda, de nem is döntöttem így, csupán ilyen lett.

- Féktelenül repülünk, mégis van kézifék, bőrfogódzókba markolunk ha éles kanyart veszünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések